Najczęściej pozyskiwanie klientów zleca się zewnętrznej firmie, która wykonuje masę połączeń telefonicznych i w ten sposób zdobywa dane klientów, którzy są zainteresowani konkretnymi usługami. Lead to jeszcze nie sprzedaż, niemniej jednak odpowiedni początek. Fachowcy mówią, że przekucie 10% leadów na transakcj e sprzedażowe to dużo, dlatego warto zainwestować we współpracę z konkretnym call center, którego pracownicy pozyskają należycie na prawdę dużo leadów. Za współpracę z zewnętrzą firmą powinieneś zapłacić. Ceny za pozyskiwanie leadów są bardzo różnorodne. Nie masz też żadnej pewności jak bardzo zainteresowani są ludzie, do których kontakt otrzymałeś. Jak mówią praktycy, znacząca większość z nich nie skorzysta z oferty, ale pozyskiwanie leadów to i tak skuteczny sposób na generowanie sprzedaży. Zwykle za jednego leada powinieneś zapłacić między 20 a wręcz 350 pln. Na cenę wpływ ma kilka czynników, głównym jest produkt, który oferujesz. Jeśli to coś, co łatwo się sprzedaje, leady będą tanie. W przypadku towarów luksusowych jeden lead kosztuje znacznie więcej.
Źródło: telemarketing.
0 komentarze:
Prześlij komentarz