Z pewnością w tej roli dobrze wypadną kalendarze trójdzielne, które są praktyczne, funkcjonalne, a co najważniejsze promują firmę przez cały rok. Kalendarz trójdzielny – budowanie wizerunku firmy Na początku trzeba zaznaczyć, że strategie marketingowe przedsiębiorstw nastawione są na budowanie solidnego oraz spójnego wizerunku firmy. Oznacza to, że elementy identyfikacji wizualnej firmy powinny być stosowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze znaku. Te zasady dotyczą także gadżetów reklamowych, czyli zamieszczania na nich treści reklamowych. Warto zatem zarówno projekt jak i wykonawstwo powierzyć profesjonalnej firmie, która rozbudowany sposób zadba o projekt od początku do końca. Warto dodać, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien zawierać treści reklamowe, które zamieszczone są w tym przypadku w górnej części, czyli główce. Treści reklamowe to zazwyczaj logotyp firmy, jak także grafika czy zdjęcia reklamowe. Poniżej znajduje się kalendarium, które jest podzielony na trzy miesiące. Tutaj także graficy mają duże pole do popisu, tak aby jak najbardziej uatrakcyjnić kalendarz firmowy. Poniżej znajduje się stopka, czyli mi ejsce gdzie zamieszcza się dodatkowe informacje. Warto też wspomnieć, że kalendarze trójdzielne ze zdjęciami bardzo często możemy spotkać w biurach, w warsztatach czy magazynach. Są nie tylko i wyłącznie funkcjonalne i praktyczne, ale stanowią też ozdobę.
Źródło: kliknij tu
0 komentarze:
Prześlij komentarz