czwartek, 17 maja 2018

Wizerunek firmy

Wizerunek marki
Praktycznie każda firma sprzedająca własne usługi za pośrednictwem internetu próbuje zaistnieć w świadomości użytkowników sieci i przekonać i w jaki sposób do oferowanych przez siebie produktów. W znacznym stopniu strategiem promocyjne czy marketingowe bazują na wytworzeniu adekwatnego wizerunku firmy w sieci. Oczywiście tworzenie wizerunku firmy musimy zacząć od bardzo dokładnego przyjrzenia się całej naszej aktywności w internecie.



Warto zwrócić uwagę nie tylko i wyłącznie na firmową stronę czy w firmowym profilu prowadzonego pod logiem firmy bloga internetowego ale przyjrzyjmy się również i działalności poszczególnych pracowników firmy.

Musimy posiadać bowiem świadomość że na kreowanie wizerunku rozpoczyna się tak de facto już na etapie określenia wartości już którymi pragniemy ażeby się w przyszłości kojarzyć. Te wartości powinny być reprezentowane w sieci przez odpowiednie osoby, dzięki którym wizerunek marki będzie utrwalamy później poprzez wszelkiego rodzaju akcje promocyjne w internecieach społecznościowych.

Na to jak będziemy później postrzegani przeze mniezych potencjalnych klientów będzie miała wpływ tak naprawdę cała nasza aktywność w sieci. Dlatego warto dobrze pomyśleć nad tym jak na wizerunek marki lub konkretnych towarów będą wpływały także zachowania osób związanych najczęściej lub postrzeganych jako osoby powiązane z naszą firmą.

Internet niczego nie zapomina. Musimy więc bardzo uważnie przypatrywać się aktywności osób które reprezentują naszą firmę. Zastanówmy się w jaki sposób ich wypowiedzi może wpłynąć na sposób postrzegania i na odbiór naszej firmy lub naszych produktów przez użytkowników sieci internetu. Wszystkie wypowiedzi umiejscowione przez osoby które mogą być w jakiś sposób kojarzone z naszą firmą będą miały z w pewnych przypadkach wielki woływ na to czy nasze działania promocyjne odniosą spodziewany skutek i czy na dłuższą metę cała kampania promocyjna okaże się z być skuteczna.

Polecamy: http://www.whiteart.pl/kreowanie-wizerunku-marki

Share:

Related Posts:

0 komentarze:

Prześlij komentarz